srijeda, 6. ožujka 2019.

Retro igre i konzole

Jučer je iz Kine stigao konačno paket: Gledajući na Aliexpresu retro konzole, po opisu mi se svidjela ručna konzola Family pocket model RS20A. Naručio sam je i  istigla je relativno brzo, jer je bila kineska nova godina i dva tjedna nisu radili. Što se tiće pakiranja i slanja, nemam zamjerke. Sve je stiglo u jednom komadu i pratio sam put do Hrvatske cijelo vrijeme.
 Što se tiće konzole.... kvaliteta izrade je više nego solidna. Plastika je čvrsta, kvalitetna,d-pad i tipke su isto solidne, odaziv u igrama je brz, nisu "labave". Ukupno ima četiri tipke sa desne strane, A,B i turbo A i B. Sa gornje strane su lijevo i desno tipke sa kojima isto možete skakati ili pucati. Tu su još naprijed dolje tipka za odabir i start, a sa desne strane su i on/off tipka i jačina zvuka. Ekarn je dobar, kad zakrećete ekran nema "razljevanja" boja. Uz konzolu dobijete punjivu bateriju koja traje negdje oko 4 sata, što i nije tako loše. Dobijete i kablove za spajanje na televizor i kabel za punjenje igre. U svakom slućaju iznenađujuće kvalitetno s obzirom kakav glas slijedi kineze.
E sad igre.... ima ih 638, i stvarno ih toliko ima. 508 ih je ugrađeno u samu konzolu, a dobijete i jedanu karticu sa 130 igara. Igre su dobre stare retro igre,  tu je Super Mario, Galaga, Contra, Galaxians, Tetris, Street fighter, Snow brothers.... U glavnom, igara ima puno, neke od njih su prerada slavnijih naslova, ali to i nije tako važno. 
Kod takvih konzola morate znati da su to sve stariji naslovi, 8 bitne igre, gdje grafika nije ono što ih čini dobrima. Igrivost i jednostavnost, a i nostalgija za one koji se igraju desetlječima čine ovu komzolu zanimljivim. Mislim da će biti zanimljiva i djeci, jer igara je puno i svako će naći nešto za sebe. Dobra je za putovanja za plažu za "skidanje" stresa. U svakom slućaju preporučujem svima.ako

Ako želite kupiti ovu konzolu i sami se uvjeriti u sve gore navedeno, možete  to učiniti OVDJE.

2 komentara:

  1. Eh nostalgije.... moj prvi bio je C64 na diskete, kad se sjetim roditelji su vjerojatno požalili što su mi ga omogućili. Svakodnevno je kod nas u kući bilo 5+ klinaca koji su kampirali u našoj dnevnoj sobi bez obzira bio ja kod kuće ili ne. Vjerovao ili ne ali na njemu sam iskusio prvi internet. Ne preko dial up-a nego preko takozvanog Paket Radi a popularnog naziva TNC. Jao kako je to nekad izgledalo a opet bilo je jednostavnije. Skidanje jedne slike po 3-4 dana ako imaš sreće preko bnc-a.... Jao kakvo je to vrijeme bilo.... kad se samo sjetim... naravno dobro mi je to došlo jer mi se završni rad obazirao na sigurnost zaštite mreže a detalj u cijeloj priči poklonio sam na pocetcima interneta gdje sam na kraju morao to izlagati profesorima koji nisu vjerovali da je uistinu to bilo tada moguće... ništa od toga na zalost nebi iskusio da nije bilo moga brata koji nas eto slijedom okolnosti vjerojatno promatra od gore... Kako kaže balašević netko to od gore vidi sve.
    Lijepi pozdrav,
    Johnny

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala za ovaj predivan komentar,ja uz Damiira učim i zanimame bas sve o tim retro igrama i konzolama, bit ce jos ovih konzola kroz dan dva na ovom blogu, sad smo u fazi testiranja igara. Pa navrati kad stignes! Lijep pozdrav i tebi od nas. ;)

    OdgovoriIzbriši

PAP K3

Posljednja konzola koju sam imao prilike isprobati u ovoj turi je i najbolja od te tri, PAP K3. Solidn porocesor, veliki broj emulato...